kovo 15, 2013

Pokalbis su Žaneta Alešiūnaite

Jūsų akims įkeliu dar vieną pokalbį, šį kart išsamesnis, kuris man labai labai patiko. Tai žmogus  kuris mano akimis pavyzdys kiekvienai merginai,apskritai,kiekvienam žmogui,kuris bando po sniegu ieškoti motyvacijos. Žaneta per pusmetį numetė 30kg. Vien dėl to, jog patiktų ne KITIEMS, o pačiai sau. Ji užsibrėžė savo tikslą ir jį pasiekė,tačiau atsiranda vis didesnių norų,tad Žaneta stengiasi toliau, labai malonu buvo su ja pabendrauti ir siūlau kiekvienai, kuriai trūksta motyvacijos! Štai pokalbis:

Taigi Žaneta, visi mes matome tavo didelius ir nuostabius pasiekimus. Kas tave motyvavo taip stipriai pasikeisti?

Mane labai motyvavo, aplinkinės panelės, draugės, kurios turi tikrai gražią figūrą.. Tačiau didelis tikslas buvo, kad iki savo 18-ojo gimtadienio turiu numesti svorio, nes per jį aš noriu būti graži ir savimi didžiuotis..  Ir taip užsibrėžiau 30 kg. ribą.  Žinoma, daug ką darė aplinkinių pašaipos, galbūt net gi pasibjaurėjimas mano figūra, taigi visa tai išaugo į didelį burbulą, kuris vieną dieną sprogo.

Per kiek laiko pasiekei norimų rezultatų? Ar vis eini link savo tikslo?

Pasiekiau per pusmetį, pradėjau žiemos metu ir pavasario paskutinę dieną buvau su pasiektu rezultatu. Bet tikiuosi, dar nepaskutiniu.

Ar  teko atsisakyti kažko iš savo mėgstamiausių patiekalų  ?

  O taip.. Teko atsisakyti bandelių... Kurios man yra priešas, nes jas aš labai mėgstu, o kadangi jos gana kaloringas teko pamiršti apie jas. Na ir žinoma įvairūs kepiniai, pyragai, kuriuos mėgstu pati gaminti.

Kokia didžiausią motyvaciją turi,kuri tau suteikia jėgų sportuoti?

Didžiausia motyvacija suteikia tikslas, būti gražiai ir žinoma galbūt atrodys juokinga, bet įvairių sportuojančių merginų nuotraukos, kurių figūros tiesiog tobulos ir tai mane įkvepia.

Jei ne paslaptis koks svorio skirtumas tarp tavęs BUVUSIOS ir DABARTINĖS?

Jei apskritai daugiausia esu svėrusi 110 kg. savo gyvenime o dabar 70 su trupučiu..  Taigi apie 40 kg, bet kai pradėjau mesti svori per ta pusmeti tai 30 kg.

Ar tavo gyvenimas pasikeitė nuo to laiko,kada pradėjai mesti svorį? Atsirado naujų pažinčių,draugų? Galbūt padaugėjo žmonių kurie tavęs nemėgsta,vien iš pavydo?

Pasikeitė ir gana stipriai. Tapau savimi pasitikinčia, dabar einu iškelta galva, bet tikrai neužrietusi nosį.. Pažinčių, na taip iš dalies atsirado, bet daugiau padaugėjo tų, kurie manęs nemėgo ankščiau, tie patys, kurie labiausiai tyčiojosi, o dabar tiesiog bando tapti geriausiais draugais. Na, bet aš tikrai senų draugų  neiškeičiau į naujus ir nežadu to daryti, nes tik įsitikinau ką reiškia žmogaus išvaizda ir, kad nuo jos priklauso labai didelė gyvenimo dalis.

Taip,tu teisi,labai daug reiškia žmogaus išvaizda. Ką norėtum palinkėti tiems žmonėms kurie tau pavydi ir tie kurie už tave laiko kumščius? Kokį patarimą gali jiems duoti ?

Visų pirma noriu palinkėti, kad nereikia pavydėti, pavydas blogas ženklas. Tiesiog noriu palinkėti ir patarti tiems, kurie turi problemų su svoriu ir nori jo atsikratyti, tiesiog nusistatyti savo tikslą ir jo labai labai siekti įdedant daug pastangų ir valios.