rugpjūčio 21, 2012

IR KAS MAN JAUNAI?

Visų bėdų bėda, tai pagunda. Pagunda šaldytuve, pagunda mano spintelėje ir ant stalo, pagunda visur ir kiekvienam kampe.Saldainiai, tarškučiai, riebi mėsa, riebūs pieno produktai, pyragai pasikartosiu TRAŠKUČIAI ant stalo. Dabar didžiausias mano vakaro darbas manau atsilaikyti pagundai ir pasiūsti ją IŠ TEN KUR NEGRĮŽTŲ. Na, kol kas laikaus, nors ir sakoma geriausias pagundos nugalėjimas-pasidavimas jai, tačiau aš, perlaušiu save. Jokių gazuotų gėrimų, jokio maisto kuriame kolorijų kiekis lygus trim dienom. Ačiū sesei, kuri pasirūpino visomis tomis pagundomis ))
+ Gavau į savo ask.fm štai tokį „ klausimą“ : ce tipo lauzi belekokia sportininke ane?vapse net negrazus tas tavo pilvas.kurk blogus tada,kai jau busi kazka tikrai pasiekus,o ne kai pora kg numeti-cia jau tipo belekas.
Na labai keistą,kad tu nepakomentavai mano nuotraukos ar neparašei to man privačios žinutės. Aš nelaužiu nieko, tiesiog turiu užsiėmimą, priešingai nei tu.Na negražus tau,negražus dar kažkam, aš neverčiu žiūrėt, pašąlink iš draugų nematysi nei mano veido, nei mano pilvo, nei mano postų apie viską ką aš veikiu ir pan. Jeigu vis dar matai, tai tavo bėdos, nes į pm aš tau nieko neperšu, kad pažiūrėtum ar perskaitytum. O kada kurt blogus,tai jau čia mano reikalas, nes manau pasiekiau daugiau tikrai nei tu, kol piktai loji geriau aikštelėje padirbtum.Na kam auga,kam krenta, nesėdžiu nors ištisai ir neliaupsinu ant kitų, kokie jie blogi ir kaip neturi ką veikt. Belekas , ne belekas. Atsipūsk)