birželio 08, 2013

tiesiai iš širdies į širdį

Visada ieškojau pati sau motyvacijos. Ieškau ir dabar, tačiau,gavau ne vieną pareiškimą,kad esu pati kaip motyvacija...Ne tik sporte, bet ir gyvenime:

"Labas,Greta. Atsiprašau,kad trukdau Tave, bet esu labai sužavėta tavo požiūriu į gyvenimą. Niekada negalvojau,kad sugebėsiu save taip išsiugdyti.... Esu dabar laiminga, palikau tą- kuris vertė mane lieti ašaras,menkino kiekvieną mūsų draugystės akimirką, susitvarkiau savo gyvenimą,pamilau save,rūpinuosi ne tik siela,bet ir kūnu. Malonu buvo su Tavimi pabendrauti, tikiuosi,kad nenutrauksime ryšių ir galėsiu vis į tave kreiptis,visai gyvenimo klausymais. Ačiū,Gretut,kad esi "

Ištrauka iš laiškučio kurį gavau prieš 4 dienas, kuris privertė tikrai labai nuoširdžiai nusišypsoti. Atrodo,pati sau ieškau gyvenime to,kas man teikia laimę, aš darau tai kas man patinka, ieškau naujų žmonių,su jais bendrauju,jei nepatinka,pasakau VISO GERO, tačiau...Kad ir kaip bebūtų,kad ir ką pasakyčiau viskas eina tiesiai iš širdies į širdį, kiekvienas geras žodis, komplimentas, papeikimas, eina tiesiog iš geros valio ir noro padėti. Kiek kartų teko eiti pas kosmetologę,jog pasiteiraučiau ką galimą naudoti ir ko negalima naudoti,ne tik dėl savęs, o ir dėl JŪSŲ. Tariausi su šeimos pažįstama dietologę,kad nenukreipt neteisinga linkme. Visada stengiausi ir stengsiuosi,jei tai ir neliks tik tuščios kalbos. Dar kartelį dėkoju tiems,kurie jau daugiau kaip metai eina su manimi ir tiki kiekvienu mano žingsniu. Ačiū visiems buvusiems, esamiems ir būsimiems.Štai kas verčia mus būti laimingais, tie kurie mus myli ir saugo ir tai,kad gali kažkam padėti,kažką pakeisti nuo pamatų ir pastatyti tvirtai,ant dviejų kojų. Myliu!

Labai laukiu ir laiškučių į  jankauskaite.1995@gmail.com . BUČKIS ♥




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą